dilluns, 30 de gener del 2017

Dia previ

Bé, ja queden unes dotze hores per tal de retrobar-me amb una part important de la meua adolescència, per retornar als orígens, a un dels centres on em vaig formar.
No estic gaire nerviosa, és més la il·lusió de tornar a un dels llocs on
m'he educat per tal de contemplar-lo des d'una perspectiva docent.
Espere aprendre molt d'aquesta nova experiència docent, en la qual passe de Mestra de Primària, un entorn ple d'infantesa i innocència, a professora de Secundària; una etapa on els alumnes recerquen la seua pròpia identitat i experimenten el pas de la infantessa a l'adolescència acompanyada de canvis a nivell fisiològic i psicològic, recerca d'emocions, sensacions...
Mentre escric aquestes línies comencen a aflorar uns nervis que, feia una estona no estaven presents i em pregunte: com seran els alumnes que trobaré al transcurs de les pràctiques?
Perquè no únicament, com a docents transmetem coneixements sinó que també recollim altres distints que generen els nostres alumnes.

Ensenyar és aprendre dues vegades.

1 comentari:

  1. Bona entrada inicial.
    La música contagia l'entergia (una cançó que parla de mentides!).

    ResponElimina